2008年4月25日星期五

好消息

收到好消息~~~

和学长MSN后得知他终于又交上了新女友,真高兴!

终于破解了魔咒!!!

yeah~~~!!!!

62 条评论:

  1. finally got good news...
    got to arrange a trip to meet w my "tai sou" liao... kakakaka....

    回复删除
  2. he be single since broke off w his gf. vry long liao... abt 5-6 yrs
    we had been asked him to get new 1 but drag till now the he said got liao... hahaha~~~

    回复删除
  3. nope, he at KL. his ex from penang lar...
    the he said he dun wan go penang cz tis reason, crazy~~!!!

    回复删除
  4. 方法很簡單,跟著方程式做便可:
    捉公蒼蠅12隻,去頭,然後加蜜糖。
    倒入八杯水,小火燉,熬成一杯水。
    早晚喝一杯,喝足七七四十九天即解。

    回复删除
  5. 解不解的了我不懂,但肯定泄掉半条命!!

    回复删除
  6. tats y i must go there take a look, kay poh kay poh 1st... =p

    but his gf's pic looks fierce ler... scare scare... =p

    回复删除
  7. then u need go to kl lo...haha...u dun like kl oso must go lo

    回复删除
  8. haha..bite? then her senior will bite nic leh

    回复删除
  9. gv him face lor... my "tai lou" woh... hahaha~~~

    回复删除
  10. 忘记我是贪字派的哦?

    两个都要~~!!!

    回复删除
  11. her tai lou wo...有异性, 咩嘢性都没了, 唉

    回复删除
  12. yup, we got only 1 tai lou mah... who else? hahaha~~~
    suprise hor?

    回复删除
  13. 可以原谅啦~~~为了他的幸福,不要紧。哈哈~~~

    回复删除
  14. 哈哈哈哈~~~

    迟来的春天。真的希望这次能开花结果。 ^.^

    回复删除
  15. 我要变快乐,我要漂亮,我要有钱,我要人见人爱,我要。。。。。。。~~~~~~~

    回复删除
  16. 这个女人也真的太贪了吧!!
    我要健康..ole ole ole

    回复删除
  17. 几时轮到你呀??。。槟城很适合你吧。。。阿哈哈哈。。。。=)

    回复删除